Subject: RE: Terviseministri määruste muutmine
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: "info.sm"
Date: Fri, 7 Mar 2025 10:24:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname pöördumise eest.

Eesti Kiirabi Liit on määrus 53 jaoks enda sisendi andnud 02.12.2024 
saadetud vastuses:

Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise infosüsteemi 
andmekoosseisud ja nende esitamise tingimused“ ning tervise- ja tööministri 
6. märtsi 2019. a   määruse nr 14 „Tervisekassa andmekogu pidamise 
põhimäärus“ muutmine

Täiendavaid seisukohti meil lisada ei  ole.

Parimat

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liit

Juhatuse esimees

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 10. veebruar 2025 08:11
To: Eesti Kohtuekspertiisi Instituut <[email-masked]>; Kaitseressursside Amet 
<[email-masked]>; Transpordiamet <[email-masked]>; Eesti Töötukassa 
<[email-masked]>; Häirekeskus <[email-masked]>; Päästeamet 
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; 
Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Esmatasandi Tervisekeskuste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>
Subject: Terviseministri määruste muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Terviseministri määruste muutmine

Registreerimise kuupäev: 09.02.2025

Registreerimise number: 1.2-5/384-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee